الأربعاء، 14 يوليو 2010

نعم الالتراس الاهلاوي فوق الحكومه والفرعون مبارك واكلابه ..





تعتبر نفسي عاشق للفانله الحمرا عاشق للنادي الاهلي وجمهور الاهلي ومعترف ايضا متعصب جدا للنادي ولجماهير النادي وعاشق للالتراس الاهلاوي لانهم هما فعلا عمود النادي ناس بضحي بكل حاجه علشان خاطر هدف معين مهما كنت مختلف معاهم في التضحيه ده او معاهم في اللي هما بيعملوه بس هما ورا النادي في كل مكان بيروحه …

جمهور الالتراس متعصب جدا للنادي الاهلي وبيعتبر ان النادي الاهلي كاسم فوق اي حاجه حتي لو كان الامن والحكومه المصريه كل فتره بتزيد ازمه بين الجماهير وبين الامن المصري كل فتره اشتباكات بينهم واعتدائات من قبل الامن في جماهير الالتراس ومش عارف ايه السبب الناس ده ولا ليها في السياسيه ولا ليها في اي حاجه غير انهم يشجعوا فرقتهم بجنون وبس لكن ازاي بقي الداخليه تشوف حد فرحان وتسكت ازاي يعني ما هي الداخليه ده موجود علشان تنكد علي اللي جبونا مش عارف يعني الكوره بضرهم في ايه بظبط مش عارف تشجيعي لفريقي بيحرقهم كدا ليهم ....

امبارح اتفاجت باللي عمله الامن مع جماهير الالتراس واتفاجت وفرحت جدا باللي عمله الالتراس مع الامن علشان فعلا لازم الامن يقف عند حده مع التعامل مع الجماهير ويعرفوا انهم مش ضعفاء والدليل امبارح اهو مش اقل من 8 اصابات ي صفوف الامن وده عمرها ما حصلت في المظاهرات في الفتره الاخيره كان اخرهم اصابه واحده وبالغلط كمان السعاده بامبارح كانت ماليه قلبي وانا بتفرج علي الصور اللي اترفعت علي النت ونزلت علي المواقع الاخباريه انا مش بحرض علي العنف وانا ضد العنف لكن لما العمليه تبقي كده يبقي لازم يبقي فيه واقفه في الموضوع ده انا بحي الالتراس علي اللي عملوه امبارح مع كلام الداخليه ومع كلاب مبارك ..


بس انا كان عندي تسال غريب وصغنون ...

هو اليه الامن بيصعد كده ضد الشباب وضد الشعب ؟؟؟

طيب احنا كا سياسيين بيستخدم العنف علشان احنا بنطالب باسقاط الحكم ومشكلتنا معاه ((رغم ده مش مبرر )) لكن جماهير الاهلي ليه بيستخدم معاهم جدا وعلي فكره مش جمهور الاهلي بس هو بيستخدم كده مع جمهور الالتراس لكل الانديه ..
سؤال منتظر اي كلب من كلاب الفرعون انه برد عليه ان كان عمو اسماعيل باشا الشاعر او حبيب العادلي اللي اسمه مش علي مسمي خاااااااالص ...
الي جماهير الالتراس الاهلاوي ...
اكملوا ما بداتم بيه عام 2007 انتوا اللاعب الاول بالنادي الاهلي انتم سند الفريق عليكم ان تساندوا فريقكم وان لا تنظرووا لما يفعله الامن بكم وردوا كما فعلتم به بمباره الاهلي وكفر الشيخ ...
ولكم كل تحياتي وعشقي لكم ولنادينا العظيم
وسيظل الاهلي فوق الجميع فوق الحكومه والنظام وفوق الفرعون مبارك وكلابه






ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق